قیمت،نام جدید و مشخصات تبلت های Sony اعلام شد
 
تکشو
به دنیای تکنولوژی خوش آمدید...
 
 
سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 13:50 ::  نويسنده : ابوالفضل
نام جدید،قیمت و تاریخ انتشار تبلت های PlayStation شرکت Sony اعلام شد.
این دو مدل که قبلا S1 و S2 نامیده میشدند هم اکنون به ترتیب Tablet S و Tablet P نام گرفتند.








(Tablet S (S1 ظاهری مشابه iPad دارد.ایم مدل در ماه سپتامبر به بازار خواهد آمد.قیمت این مدل در بازار انگلستان در سه ورژن 16GB, Wi-Fi) £399)،دومی 32GB, Wi-Fi) £479) و (16GB, 3G and Wi-Fi) با قیمت £499 به بازار خواهند آمد.این مدلها در آمریکا با قیمت 499 و 599 دلار عرضه خواهند شد.




(Tablet P (S2- دارای دو صفحه و تاشوست.و در ماه نوامبر عرضه خواهد شد.در انگلستان در یک مدل 499 پوندی (4GB, 3G and Wi-Fi) و در اروپا با قیمت 599 یورو و در آمریکا در اواخر امسال منتشر میشود.

هر دو تبلت به PlayStation Suite فروشگاه دیجیتالی که بازیهای PS1 را میفروشد دسترسی دارد.بازیهای Android و سایر نرم افزارها نیز قابل دسترسیست.



ویژگیهای مشترک هر دو تبلت شامل صفحه نمایش TruBlack،مرور گر وب،صفحه کلید کامل روی تصویر،کنترلر اینفرارد داخلی کنترلر،نر افزار مدیای DLNA ،نرم افزارها و بازهای Android،و دسترسی به Video Unlimited, Music Unlimited and the Reader Store میباشد.











منبع

تصاویر و ویژگیها در سایت سونی انگلستان
Tablet S دارای کمی خمیدگی در پشت لبه ی بلند تر خود است که وسیله را از زمین جدا میکند.اندازه ی صفحات نیز 9.4 اینچ خواهد بود. Tablet S از سیستم عامل Honeycomb 3،پردازنده ی Nvidia Tegra 2---1GHz،دوربینی 5 مگا پیکسلی و طول عمر باطی 8 ساعته بهره میبرد.مدل دارای Wi-Fi وزنی حدود 600 گرم و مدل 3G دارای 625 گرم وزن است. Tablet P با بسته شدن شبهت به جعبه ای مستطیل شکل دارد.اندازه ی هر دو صفحه 5.5 اینچ است. Tablet P تمام ویژگیهای فنی مدل S را داراست گرچه وزنی 372 گرمی و طول عمر باطری 7 ساعته دارد. Tablet P توانایی استفاده ی مستقل از هر دو صفحه را داراست.وقتی مثلا در حال بازی هستید،در حالی که بازی در صفحه ی بالا در جریان است d-pad و دکمه های PlayStation با نمایش لمسی میتواند در پایین نشان داده شود.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


با سلام و عرض ادب به بینندگان گرامی من براتون کمی مطلب آوردم.شما با شرکت در نظرسنجی می تونید من رو خوشحال کنید.من هر روز این بلاگ را چک می کنم.و هر ماه راجع به بیشترین نظر در نظر سنجی مطلب می نویسم. من پذیرای نظرات شما هستم و همچنین تبلیغات تکنولوژی های برتردنیا. راستی یادم رفت راجع به اسم و برخی اطلاعات شخصی خودم باهاتون حرف بزنم. اسم من ابوالفضل است و فامیلم هم حاجی زاده.من بچه بوشهر هستم و در6/10/1379بدنیا اومدم و الآن هم 13 سالمه.امیدوارم از بلاگم خوشتون بیاد!!! با تشکّر،مدیر بلاگ.خسته نباشید...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکشو و آدرس ya79.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 152
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 175
بازدید ماه : 329
بازدید کل : 24604
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1